Retur & bytte

1. KUN DANSKE ORDRER

2. UDENLANDSKE ORDRER


1. RETURRET OG BYTTE (KUN DANSKE ORDRER):

OBS. Har du benyttet tilbuddet FREEPANTS og fået tre par for tos pris, vil du betale fuld pris for alle par, hvis hele ordren ikke returneres. Returnerer du et eller to par fra ordren, hvor det ikke er det gratis par, så vil du altså skulle betale fuld pris for det sidste par og vil ikke modtage fuld refundering for det/de par du returnerer. 


Du har 14 dages returret, fra den dag du modtager din vare i pakkeshoppen. Returnerer du herefter kan vi desværre ikke godtage din retur.

OBS. vi oplever i øjeblikket stor travlhed grundet COVID-19. Dette kan medføre længere svar- og behandlingstider af returer. Du vil modtage en e-mail så snart din retur er behandlet. 

KØB VORES RETURLABEL HER

Du skal selv dække returomkostningerne. Prisen for vores returlabel er 49,90kr. Fragten du har betalt for at få din ordre leveret hjem til dig, refunderes selvfølgelig (hvis hele ordren returneres, ellers ikke), det er altså kun returomkostningerne du selv skal dække (gælder dog kun danske ordrer).

OBS. Vælger du en anden returløsning end vores, så anbefaler vi at du fortsat benytter tracking nr. da du har 100% ansvar for at pakken når frem til os. Det er ikke muligt at returnere med DAO. Husk at du skal sende pakken til vores adresse, vi tager ikke ud og henter pakker i pakkeshops, posthus mm.

Husk altid at vedlægge returseddel med navn og ordrenummer i pakken, så vi kan se at den er fra dig.

 

OMBYTNING:

Ønsker du at bytte skal du vedlægge i din pakke, hvad du ønsker at bytte til. Vi kan dog ikke garantere at det ønskede haves på lager. Vi betaler for fragten tilbage til dig.
Har vi det ønskede på lager vil du modtage nyt tracking nr. pr. e-mail, ellers vil din ordre refunderes som normalt. Hver opmærksom på at det er din gamle ordre som opdateres med nyt tracking nr. Du vil altså ikke modtage den samme vare igen, e-mailen er blot information vedr. tracking nr. 

 

VI TAGER IKKE DIN PAKKE RETUR/BYTTER HVIS:

  1.  Returfristen på 14 dage er overskredet!
  2.  Varen(e) ikke er pakket forsvarligt ind og i original emballage.
  3.  Varen(e) har fået parfume, makeup, været udsat for røglugt.
  4.  Hangtags eller mærker er fjernet eller beskadiget. 

Når vi har modtaget din returvare får du en besked på mail - herefter kan der gå op til 10 hverdage før du har beløbet retur på din konto.  

 

2. RETUR OG BYTTE (UDENLANDSKE ORDRER)

Det er desværre ikke muligt endnu, at få en returlabel hos os hvis du har købt fra en adresse som ikke er i Danmark. Du skal derfor selv henvende dig til et fragtfirma efter eget valg, og sende din pakke via. den valgte (det kan F.eks. være på posthuset eller lign.) Du skal selv dække returomkostningerne. 

Du har 14 dages returret, fra den dag du modtager din vare i pakkeshoppen eller på din adresse.

Du har selv ansvaret for at din pakke når frem til os og vi anbefaler derfor altid at du sender med tracking nummer! Det er meget vigtigt at du sender pakken med et tracking nr. for at have en forsikring for at få pengene tilbage. Vi oplever at pakker går tabt, hvis de sendes som breve og så står du selv til ansvar for dette!

Du skal sende pakken direkte til adressen, da vi ikke tager ud og henter pakker i kiosker, posthus mm. 

Du skal melde tilbage hvis du ønsker at returnere din vare. Dette gør du til mailen: kontakt@venderbys.dk. Du får ikke svar tilbage på din melding om retur.

Retur adresse:

Venderby's

H. J. Holst vej 14

2610 Rødovre 

E-mail: kontakt@venderbys.dk

Telefon: +4542516130

Husk ALTID at vedlægge navn og ordrenummer i/på pakken, så vi kan se at den er fra dig, ellers ved vi ikke hvor beløbet skal refunderes til.

Når vi har modtaget din returvare får du en besked på mail - herefter kan der gå op til 10 hverdage før du har beløbet retur på din konto.

 

OMBYTNING:

Ønsker du at bytte en eller flere varer skal du vedlægge i din pakke, hvad du ønsker at bytte til. Vi kan dog ikke garantere at det ønskede haves på lager. Vi betaler for fragten tilbage til dig. Har vi det på lager vil du modtage nyt tracking nr. pr. e-mail, ellers vil din ordre refunderes som normalt. Hver opmærksom på at det er din gamle ordre som opdateres med nyt tracking nr. Du vil altså ikke modtage den samme vare igen, e-mailen er blot information vedr. tracking nr. 

 

VI TAGER IKKE DIN PAKKE RETUR/BYTTER HVIS:

  1.  Returfristen på 14 dage er overskredet!
  2.  Varen(e) ikke er pakket forsvarligt ind.
  3.  Varen(e) har fået parfume, makeup, været udsat for røglugt.
  4.  Hangtags eller mærker er fjernet eller beskadiget.