INFO

1. Levering og afhentning i showroom
2. Retur og bytte (kun danske ordrer)
3. Retur (ikke danske ordrer)
4. Forudbestilling
5. Reklamation

 

1. LEVERING

Leveringstiden er 2-4 hverdage for danske ordrer og op til 7 hverdage for udenlandske ordrer, med mindre det er en forudbestilling.

Vi kan pt. tilbyde levering til følgende lande udover Danmark: Sverige, Norge, Finland, Storbritanien, Østrig, Tyskland, Holland, Belgien, Frankrig, Monaco, Luxembourg, Polen, Spanien og Italien. Til Norge kan der komme told på varen, dette er IKKE inkluderet i prisen. 

Danske pakker sendes med GLS. Udenlandske pakker afsendes med Postnord. 

Fragten bliver beregnet ud fra købssum.

Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

Laver du en forudbestilling, men også køber noget som er på lager, vil ordren først afsendes når forudbestillingen er på lager. 

Vi tager forbehold for forsinkelser hos GLS & Postnord, og vi står ikke til ansvar for dette.

1.1  Afhentning i showroom

Du kan vælge at afhente din ordre i vores showroom. Ordren kan afhentes i vores åbningstid hver torsdag kl. 12-17. Du skal medbringe ordrenummer og navn. Dette skal vælges i stedet for levering når du bestiller din ordre på hjemmesiden.

2. RETURRET OG BYTTE (KUN DANSKE ORDRER):

Du har 14 dages returret, fra den dag du modtager din vare i pakkeshoppen. Returnerer du herefter kan vi desværre ikke godtage din retur.

OBS. vi oplever i øjeblikket stor travlhed grundet COVID-19. Dette kan medføre længere svar- og behandlingstider af returer. Du vil modtage en e-mail så snart din retur er behandlet. 

KØB VORES RETURLABEL HER

Du skal selv dække returomkostningerne. Prisen for vores returlabel er 49,90kr. Fragten du har betalt for at få din ordre leveret hjem til dig, refunderes selvfølgelig (hvis hele ordren returneres, ellers ikke), det er altså kun returomkostningerne du selv skal dække (gælder dog kun danske ordrer).

OBS. Vælger du en anden returløsning end vores, så anbefaler vi at du fortsat benytter tracking nr. da du har 100% ansvar for at pakken når frem til os. Det er ikke muligt at returnere med DAO. Husk at du skal sende pakken til vores adresse, vi tager ikke ud og henter pakker i pakkeshops, posthus mm.

Du skal melde tilbage hvis du ønsker at returnere din vare. Dette gør du til mailen: kontakt@venderbys.dk. Du får ikke svar tilbage på din melding om retur.

Husk altid at vedlægge returseddel med navn og ordrenummer i pakken, så vi kan se at den er fra dig.

OMBYTNING:

Ønsker du at bytte skal du vedlægge i din pakke, hvad du ønsker at bytte til. Vi kan dog ikke garantere at det ønskede haves på lager. Vi betaler for fragten tilbage til dig. Har vi det på lager vil du modtage nyt tracking nr. pr. e-mail, ellers vil din ordre refunderes som normalt. Hver opmærksom på at det er din gamle ordre som opdateres med nyt tracking nr. Du vil altså ikke modtage den samme vare igen, e-mailen er blot information vedr. tracking nr. 

 

VI TAGER IKKE DIN PAKKE RETUR HVIS:

  1.  Returfristen på 14 dage er overskredet!
  2.  Varen(e) ikke er pakket forsvarligt ind og i original emballage.
  3.  Varen(e) har fået parfume, makeup, været udsat for røglugt.
  4.  Hangtags eller mærker er fjernet eller beskadiget. 

Når vi har modtaget din returvare får du en besked på mail - herefter kan der gå op til 10 hverdage før du har beløbet retur på din konto.  

3. RETUR (IKKE DANSKE ORDRER)

Det er desværre ikke muligt endnu, at få en returlabel hos os hvis du har købt fra en udenlandsk adresse. Du skal derfor selv henvende dig til et fragtfirma efter eget valg, og sende din pakke via. den valgte. Du skal selv dække returomkostningerne. 

Du har 14 dages returret, fra den dag du modtager din vare i pakkeshoppen. 

Du har selv ansvaret for at din pakke når frem og vi anbefaler derfor, at du sender med tracking nummer. Du skal sende pakken direkte til adressen, da vi ikke tager ud og henter pakker i kiosker, posthus mm. 

Du skal melde tilbage hvis du ønsker at returnere din vare. Dette gør du til mailen: kontakt@venderbys.dk. Du får ikke svar tilbage på din melding om retur.

Retur adresse:

Venderby's

Studiestræde 30A st. th. baghuset

1455 København K

 

Om nødvendigt:

E-mail: kontakt@venderbys.dk

Telefon: +4581752404

Husk ALTID at vedlægge navn og ordrenummer i/på pakken, så vi kan se at den er fra dig, ellers ved vi ikke hvor beløbet skal refunderes til.

Når vi har modtaget din returvare får du en besked på mail - herefter kan der gå op til 10 hverdage før du har beløbet retur på din konto.

VI TAGER IKKE DIN PAKKE RETUR HVIS:

  1.  Returfristen på 14 dage er overskredet!
  2.  Varen(e) ikke er pakket forsvarligt ind.
  3.  Varen(e) har fået parfume, makeup, været udsat for røglugt.
  4.  Hangtags eller mærker er fjernet eller beskadiget. 

 

4. Forudbestilling

Laver du en forudbestilling, vil dette stå i produkt overskriften, samt vil det stå i din ordrebekræftelse. I produkt beskrivelsen kan du se hvor mange dage, varen forventes afsendt. Har du bestilt flere vare i samme ordre, med en forudbestilling, vil hele ordren blive afsendt når forudbestillingen er på lager.  Laver du en forudbestilling som er mere end 7 dage, er vi nødsaget til at hæve pengene fra din konto inden afsendelse, da vi ikke kan holde pengene reserveret længere og ordren vil blive annulleret. 

 

5. Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Venderby's i rimelig tid efter varens modtagelse. 
Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig brug af produktet.

Venderby's dækker returneringsomkostningerne og sender dig en returlabel, så snart du har kontaktet os. 

Ved reklamation kontaktes virksomheden:

kontakt@venderbys.dk

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.